Angličtina 9. A Project 5, Unit 3 - 4




Hello everyone!

AKTUALIZACE:
Byla zřízena online třída s kontrolními úkoly (tedy kontrola pro mne, že jste zadanou práci splnili).

Odkaz na online třídu zde: https://classroom.google.comzadejte "join" (přidat se)
najděte kurz "ZŠ Třebívlice"
zadejte heslo 3ljauvu

Facebooková skupina ZDE


Deváťáci mají před sebou dokončení Unit 3 a závěrečný test, jehož zadání najdete níže. Test budete psát online, takže si nemyslím, že budou větší problémy. TEST BUDEME PSÁT V PÁTEK 20. 3.

Zde je zadání práce pro příští dny.

Do konce týdne (15.3.)

UČEBNICE str. 41 - English across the curriculum. Geography: plate tectonics

Přečtěte a přeložte si článek na str. 41 a označte věty ve cv. 2 písmeny "F" či "T" (false / true).

PRACOVNÍ SEŠIT

opakování: str. 28 (celá)

Video o tektonických deskách (zapněte si titulky)


Zadání testu:

PRACOVNÍ SEŠIT:

str. 24 - 25, str. 26 / 1 + 2

UČEBNICE

str. 42 / 2, 3 (himself, herself etc.), 5 (everyday English)

Pondělí 16. 3.

Zpracujte v nějakém grafickém editoru (klidně v malování, sofistikovanější by byl např. InkScape, GIMP atd, ale to nechám na vás) infografiku o tom, jak se má člověk chovat, aby předešel nákaze koronavirem a proč (užívejte slovíčka should / might / could) a další výrazy ze str. 36. 

Např: You shoudln't touch your face, because you might get infected. Hotovou práci zašlete na nicol.magrotova@gmail.com

Stačí pět bodů s obrázky.


PRACOVNÍ SEŠIT str. 30 / 4, 31 / 5, 6, 7


Úterý 17. 3.

Učte se na test! (a podívejte se na video o závislosti na soc. médiích, budu se na DŮEŽITÉ INFO z něj ptát)


Pro zainteresované ještě dopoučuju toto: (na to se ale ptát nebudu)






Pátek 20. 3.

Odkaz na test doplním

Week #2

Pondělí 23. 3. 

Odkaz na test ZDE.

UČEBNICE

1. vyplňte dotazník na str. 44
2. doplňte tabulku ve cv. 1b
3. přečtěte si inzeráty na str. 46 + 47, kterou práci byste si vybrali a proč? Odpovězte v Google classroom.


Do čtvrtka 26. 3.

Vyberte si svého dva oblíbené youtubery / influencery na instagramu, či novináře / novářky, moderátora / moderátorky (prosím ne zpěváky ani herce). Bylo by fajn, kdyby se jednalo o zahraniční osobnosti, nicméně netrvám na tom.
- prezentace:

 (5 slidů včetně úvodního), kde budou krátké základní informace o životě a práci těchto lidí

př.:

1. slide - Pew Die Pie vs. Fatty Pillow (+ vaše jméno)

2. slide - Pew Die Pie - kdy a kde se narodil, kde žije, jméno atd.

3. slide - Pew Die Pie - jeho práce, jaká dělá videa, na co se zaměřuje (případně nějaká kontroverze)

4. slide - Kovy- kdy a kde se narodil, jméno atd.

5. slide - Kovy - čím se zabývá, kdo ho sleduje třeba atd.

PREZENTACI POJMENUJTE NÁSLEDOVNĚ:

aj_media_vasejmeno





- soubor word:

V souboru budou minimálně dva odkazy - na instagram / youtube účet a na jedno video pro každou osobnost. Vy mi napíšete u každého, co na něm máte rádi a proč a nakonec srovnáte obě osobnosti.

např.:

1. odstavec

Pew Die Pie

I've been folowing him for x years.. I like his .. (cca 10 vět)

2. odstavec

Kovy

I like him because ... (cca 10 vět)

3. odstavec

Pew Die Pie is different from Kovy because ... (cca 10 vět)

Soubor word - pojmenuje

aj_media_esej_vasejmeno


Týden 6.4.  - 12. 4.

UČEBNICE str. 47 /4 (spojte věty s příslušným popisem zaměstnání)

PRACOVNÍ SEŠIT 

str. 35 + 36 celá

odevzdání: fotka / scan vypracovaných stránek do chatu na Microsoft Teams


Týden 13. 4. - 19. 4.

PRACOVNÍ SEŠIT

zápis str. 71 + 72 - 4.1 a,b,c + 4.2

cvičení str. 38 / 1, 2 + str. 39 / 5 +6

práce: vytvořit meme s jedním z requests ve cv. 5 (font na memech se jmenuje Impact)

způsob odevzdání:

cvičení vyfotit / naskenovat, poslat na Microsoft Teams chat, memes poslat na nicol.magrotovova@gmail.com do 19. 4.


Týden 20. 4. - 26. 4.
Týden 27. 4. - 3. 5.
Týden 4. 5. - 10. 5.



Komentáře

Oblíbené příspěvky