Angličtina 9. A Project 5, Unit 3 - 4
Hello everyone!
AKTUALIZACE:
Byla zřízena online třída s kontrolními úkoly (tedy kontrola pro mne, že jste zadanou práci splnili).
Odkaz na online třídu zde: https://classroom.google.comzadejte "join" (přidat se)
najděte kurz "ZŠ Třebívlice"
zadejte heslo 3ljauvu
Odkaz na online třídu zde: https://classroom.google.comzadejte "join" (přidat se)
najděte kurz "ZŠ Třebívlice"
zadejte heslo 3ljauvu
Facebooková skupina ZDE
Deváťáci mají před sebou dokončení Unit 3 a závěrečný test, jehož zadání najdete níže. Test budete psát online, takže si nemyslím, že budou větší problémy. TEST BUDEME PSÁT V PÁTEK 20. 3.
Zde je zadání práce pro příští dny.
Do konce týdne (15.3.)
UČEBNICE str. 41 - English across the curriculum. Geography: plate tectonics
Přečtěte a přeložte si článek na str. 41 a označte věty ve cv. 2 písmeny "F" či "T" (false / true).
PRACOVNÍ SEŠIT
opakování: str. 28 (celá)
Video o tektonických deskách (zapněte si titulky)
Zadání testu:
PRACOVNÍ SEŠIT:
str. 24 - 25, str. 26 / 1 + 2
UČEBNICE
str. 42 / 2, 3 (himself, herself etc.), 5 (everyday English)
Pondělí 16. 3.
Zpracujte v nějakém grafickém editoru (klidně v malování, sofistikovanější by byl např. InkScape, GIMP atd, ale to nechám na vás) infografiku o tom, jak se má člověk chovat, aby předešel nákaze koronavirem a proč (užívejte slovíčka should / might / could) a další výrazy ze str. 36.
Např: You shoudln't touch your face, because you might get infected. Hotovou práci zašlete na nicol.magrotova@gmail.com
Stačí pět bodů s obrázky.
PRACOVNÍ SEŠIT str. 30 / 4, 31 / 5, 6, 7
Úterý 17. 3.
Učte se na test! (a podívejte se na video o závislosti na soc. médiích, budu se na DŮEŽITÉ INFO z něj ptát)
Pro zainteresované ještě dopoučuju toto: (na to se ale ptát nebudu)
Pátek 20. 3.
Odkaz na test doplním
Week #2
Pondělí 23. 3.
Odkaz na test ZDE.
UČEBNICE
1. vyplňte dotazník na str. 44
2. doplňte tabulku ve cv. 1b
3. přečtěte si inzeráty na str. 46 + 47, kterou práci byste si vybrali a proč? Odpovězte v Google classroom.
Do čtvrtka 26. 3.
Vyberte si svého dva oblíbené youtubery / influencery na instagramu, či novináře / novářky, moderátora / moderátorky (prosím ne zpěváky ani herce). Bylo by fajn, kdyby se jednalo o zahraniční osobnosti, nicméně netrvám na tom.
- prezentace:
(5 slidů včetně úvodního), kde budou krátké základní informace o životě a práci těchto lidí
př.:
1. slide - Pew Die Pie vs. Fatty Pillow (+ vaše jméno)
2. slide - Pew Die Pie - kdy a kde se narodil, kde žije, jméno atd.
3. slide - Pew Die Pie - jeho práce, jaká dělá videa, na co se zaměřuje (případně nějaká kontroverze)
4. slide - Kovy- kdy a kde se narodil, jméno atd.
5. slide - Kovy - čím se zabývá, kdo ho sleduje třeba atd.
PREZENTACI POJMENUJTE NÁSLEDOVNĚ:
aj_media_vasejmeno
- soubor word:
V souboru budou minimálně dva odkazy - na instagram / youtube účet a na jedno video pro každou osobnost. Vy mi napíšete u každého, co na něm máte rádi a proč a nakonec srovnáte obě osobnosti.
např.:
1. odstavec
Pew Die Pie
I've been folowing him for x years.. I like his .. (cca 10 vět)
2. odstavec
Kovy
I like him because ... (cca 10 vět)
3. odstavec
Pew Die Pie is different from Kovy because ... (cca 10 vět)
Soubor word - pojmenuje
aj_media_esej_vasejmeno
Týden 6.4. - 12. 4.
UČEBNICE str. 47 /4 (spojte věty s příslušným popisem zaměstnání)
PRACOVNÍ SEŠIT
str. 35 + 36 celá
odevzdání: fotka / scan vypracovaných stránek do chatu na Microsoft Teams
Týden 13. 4. - 19. 4.
PRACOVNÍ SEŠIT
zápis str. 71 + 72 - 4.1 a,b,c + 4.2
cvičení str. 38 / 1, 2 + str. 39 / 5 +6
práce: vytvořit meme s jedním z requests ve cv. 5 (font na memech se jmenuje Impact)
způsob odevzdání:
cvičení vyfotit / naskenovat, poslat na Microsoft Teams chat, memes poslat na nicol.magrotovova@gmail.com do 19. 4.
Komentáře
Okomentovat